beutifull
عشق زيباست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
هوانی2فیلم وعـکس3K30
پايدارشاپ2
تنهاي تنهازيرباورون
سکوت دل
اخبارفوتبال و موزيك
♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
کاش یکم بارون بگیره
sarensa
جدیدترین عکس و اخبار
onlylove
فانوس دلهای دریایی
درحسرت وفا
HHخانه عشقHH
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق زيباست و آدرس no-love2lovely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 97090
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1


تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نويسندگان
اميد

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
10 / 4 / 1398برچسب:, :: 4 PM :: نويسنده : اميد
مولتی هاستر تقديم به كساني كه قلب كوچكشان هميشه دريايي ست تقدیم به دوستای مهربونم نبسته ام به کس دل نبسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج, رها رها رهامن نه چشم دل به سويي, نه باده در سبويي که تر کنم گلويي, به ياد اشنا من مولتی هاستر جــه زیبــا ریتـم هـای عـاشقـی رو کنـار هـم چیـدی و بـازی دادی دل سـاده ی منو مولتی هاستر عشق جه زیبا بود اکر با تو بود عشق جه زیبا بود اکر فقط یکباردرجشمانت نشانی از ان می دیدم وعشق جه زیبا بود اکر تنها قلبت برایمن می تبید جه زیبا بود اکر دستانت کرمی می دادبه دستانم جه زیبا بود اکر مثل قدیم یک بار به لبانت دوستت دارم را می اوردی جه زیبا بود اکر من را لایق جشمان زیبایت می دانستی جه زیبا بود اکر فقط من بودم وتو بودی ودیکر خدا مولتی هاستر

نظرات شما عزیزان:

sahra
ساعت18:28---10 تير 1391
salam webe khobo ghashangi dari be webe man ham sar bezan rasti

agar mayel be tabadole link bodi khabar bedeh va mano ba namee (only love) link kon roze khobi dashte bashi bye

sahra26.loxblog.ir








پاسخ:باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: