درد دل های من........
عشق زيباست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
هوانی2فیلم وعـکس3K30
پايدارشاپ2
تنهاي تنهازيرباورون
سکوت دل
اخبارفوتبال و موزيك
♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
کاش یکم بارون بگیره
sarensa
جدیدترین عکس و اخبار
onlylove
فانوس دلهای دریایی
درحسرت وفا
HHخانه عشقHH
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق زيباست و آدرس no-love2lovely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 97122
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1


تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نويسندگان
اميد

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
10 / 4 / 1398برچسب:, :: 2 PM :: نويسنده : اميد
مولتی هاستر امید وا رم که بعد من خوشی نبینی امید وارم که هرچه کردی به سرت بیاد یه روزی .... خیر از عاشقی ندیدم ای خدا خوشی ندیدم یه ندا از ته دنیا رسیده باید بمیرم که دیگه عاشق نباشم دیگه دلداده نباشم نباشم تا که یه روز مثل حالا آواره باشم .... مرگ من شده یه چاره واسه این دل بیچاره اونی که واسش میمردم دلا کرده پارهپاره با دروغی که تو بستی دلما آسون شکستی با خودم گفتم که ای وای به خدا چه قدر تو پستی .... این چه دردی بود خدا جون دلا کرده درب و داغون با غم نبودنش دل همیشه بشه پر از خون با دروغی که تو بستی دلما آسون شکستی با خودم گفتم که ای وای به خدا چه قدر تو پستی .... خیر از عاشقی ندیدم از دنیا خوشی ندیدم یه ندا از ته دنیا رسیده باید بمیرم که دیگه عاشق نباشم دیگه دلداده نباشم نباشم تا که یه روز مثل حالا آواره باشم مولتی هاستر تمام خاطراتمون اشکهای چشمای منه دیگه باید خواب ببینم دستت تو دستهای منه اما بدون با عکس تو این روزا را سرمی کنم خیلی بدی کردی به من محال من ولت کنم کدوم گلایما بگم یه عمر از تو دلخورم تو فکر هیچی را نکن من غصه هاتا می خورم بازم خدا دل منا برای غم نشونه کرد تو هم برو مثل همه تنهام بزارو برنگرد اما هنوز من چشم به در نیستی بی تو من در به در نیستی ببینی که بی تو تنهام تو دست گرمت تو اوج سرمام فکر نمی کردم روز جدایی به دیدن من تنها نیایی ساده عشقمو بهش فروختم وقتی دیدمش بد جوری سوختم دستم تو دستات نگام می کردی کاشکی می رفتی حیا نکردی .... خیلی دلم گرفت ازت دیگه سراغما نگیر فقط یه عکس ازت دارم بیا اینم ازم بگیر یه روز می فهمی قدرما اما نمی دونی کجام بمیرم واسه غربتم محال این ورا بیام یه عمره بغض تو گلوم یه آه سردی تو صدام مهمون نوازی این نبود خاک خودم دارم می یام من که دیگه دارم می رم نگی رفت و حرفی نزد خدا نگهدارت باشه گر چه دلم رنجید ازت ..... یادت می یاد حرفهای من غم های تو اشک های من آخه برات من چه کار نکردم زجرم می دادی دعات نکردم چه شبها من غصه هاتا خوردم تو تب می کردی برات می مردم یادت می یاد من همونی هستم که شبها تا صبح بیدار می شستم دستم تو دستات نگام می کردی کاشکی می رفتی حیا نکردی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: